از وظایف منتظر این است که...

با یک نفر راجع به ادیان صحبت می کردیم و زبونم لال روم به دیوار از دین اسلام ایراد می گرفتیم و نقدش می کردیم! از دین خارج شده ایم ما زبونم لال روم به دیوار! بهم گفت می دونی چرا مسیحی ها ثروتمند شدن و مسلمونا بدبخت و ضعیف؟ منم شروع کردم براش دلیل ردیف کردن! آخرش خیلی راحت برگشت گفت: نه عزیزم اینا نیست من برات میگم چرا! خدا یه چک کشیده بود داده بود به مسیح ... یکی هم به محمد! جناب آقای پسر چک پدرش رو می گیره می بره واسه مردمش خرج می کنه تا اونا در آسایش زندگی کنن اما محمد! محمد چک رو می گیره می ده بغلی (علی)! علی می گیره می ده بغلی (حسن)! و بغلی هم میده بغلی و این سلسله همینطور ادامه پیدا می کنه تا این چک میرسه دست آقا امام زمان! آقا هم که یکدفعه از نظر ها نهان می شه و چک رو با خودش می بره و مسلمونا هم هنوزم که هنوزه منتظر ظهور آقا هستن تا بیاد وجهان رو غرق در خوبی و مهربونی و عدل و تقوا و از این جور چیزای خوب و نایس بکنه! اینه که ما هم چنان بدبخت و فقیر و مستضعف مانده ایم و ... !

بله دوستان! ماها که مسلمون هستیم معتقدیم که یک فردی به نام مهدی قراره بیاد و ما رو از این وضع فلاکت بار دربیاره و در این بین وظیفه ی ما که یک مسلمون باایمان هستیم دعا به درگاه حقه! روز و شب باید قرآن به سر بگیریم و با سوز آقا رو صدا بزنیم چون فقط با اومدن اون وضع ما درست میشه! چون ماها ناتوانیم و کاری از ما برنمیاد! شاعر میگه:

من برای آمدنت ای تک سوار گل دل را پر پر

قران به سر گرفته فریاد کنان باز نوحه سر می کنم

اشک چشمم اگر کم است برایت دلم را آب میکنم . . .

و یه شاعر گرانقدر دیگه فرموده ان که:

گر پرده زرخ باز نماید مهدی(عج)

از خلق جهان دل برباید مهدی(عج)

ای شیعه چنان منتظر مولــی باش

گویی که همین جمعه بیاید مهدی(عج)

بله ای شیعه! منتظر باش! شاید این جمعه بیاید شاید! شاید آن جمعه بیاید شاید! شاید هم جمعه ی بعدیش!(چندم میشه؟) حالا یه کم طاقچه بالا میذاره آقا... این درست اما در اومدنش که هیچ شکی نیست! بنابراین ای شیعیان! شما بشینید سر سجاده هاتون... تسبیح بچرخونید و دعا کنید و زار بزنید تا آقا زودتر ظهور کنه که همه ی گره ها به دست اون باز میشه! ای شیعیان فساد و فحشا و بدبختی خودتون و مردم رو ببینید و دم نزنید! اینا یعنی مقدمات ظهور آقا داره فراهم میشه! یه موقع سعی نکنید قدمی در جهت اصلاح وضع برداریدا! ظهور آقا به تاخیر می افته!  ای شیعیان! درد بکشید و سکوت کنید آقا میبینه چه طور عاشقانه به خاطرش درد کشیدید! آقا دعاهاتون رو میشنوه! آقا کارتون رو تایید میکنه! سکوتتون رو! دعاهاتون رو! ای شیعیان بدانید و آگاه باشید که همه ی گره ها به دست اون باز میشه! پس شما به خودت زحمت نده راحت باش دعاتو بکن! برای آدم های گمراهی چون من هم دعا کن تا این ابر گمراهی از دلم بره بیرون و عشق به آقا جاش بشینه! ( البته میدونم که واسه منم دعا میکنی! افسوس می خوری! دلت واسم می سوزه!) آره من کار شما رو تایید می کنم شما راحت  اما متاسفانه نمی تونم مثل شما باشم! ببخشید! راستش من معتقدم تا وقتی زنده ام و زندگی می کنم نباید گردنم رو در مقابل هیچ حرف زوری خم کنم... نمیتونم بدبختی دیگرون رو ببینم و سکوت بکنم! البته سوئ تفاهم نشه ها! اینجا که شکر خدای تبارک تعالی همه چی عالیه مملکت ما که مملکت گل و بلبله من مملکت این اجنبی ها رو میگم! یعنی که شما خودتو ناراحت نکن! دعا کن! دعا!

پ.ن: دوستان خوب بلاگفایی من گاهی با این کامنت دونی به سبک بلاگفا درگیر میشم اینهکه نمی تونم براتون کامنت بذارم! اما همیشه می خونمتون....

پ.ن.2: اینم بگم برم! یه جا یه شعر دیگه از یکی از این شاعرای عتیقه خوندم: برآ ای افتاب صبح امید/ که در دام شب هجران اسیرم! والا من هجران مجران نمیدونم چیه اما به نظرم این عاشقان بیشتر به شبی مبتلا هستن که در درون وجود خودشونه و وجود خودشون رو تاریک کرده! آقا هم بیاد کاری نمی تونه براشون بکنه! ای بابا...

پ.ن.3: هرچقدر خواستم مراعات عمو رو بکنم آخرش نشد! آخ اگه عمو پ.ن منو بخونه! تحریک نشه باز کار بده دستمون؟؟؟


نظرات 33 + ارسال نظر

من امشب تا سحر سحر خوابم نخواهد برد
وجودم از تمنای تو سرشار است
هوا آرام
شب خاموش
راه آسمانها باز............
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم

بلصثبل 1390/02/22 ساعت 07:18 ب.ظ

ثقبفصضثقضثق

فارسی می گفتی ما هم میفهمیدیم!

سلام قبل از شروع سخنانم بگم این نفر دوم داشت تمرین خطاطی یا سوادآموزی میکرد؟؟
و اما راجع به پست بسی خطرناک دارت ! ای کافر! ای ملحد! ای برگشته از دین! شب جمعه ایی یک صاعقه ایی از آسمان بر فرق کله ات فرود می آید تا دیگر با احساسات عوام و خواص بازی نکنی!!!
دختر تو چه کار به آقا داری؟
از خدا پنهان نباشد داشتیم سر شبی به همین قضیه شاید این جمعه بیاید شاید فکر میکردیم! و اینکه حالا اگه یه وقت جمعه نیاد و وسط هفته بیاد چه دماغی بسوزه از این ملت منتظر
در ضمن عمو جان سلام داشتن خدمتتون

چرا خطاطی؟
اا من که چیزی نگفتم خان گور جان من که تشویقشون هم کردن گفتم شاد باشید دعاتونو بکنید! مرا چه به دخالت در کار این بزرگان؟؟؟
فکر کن حالا سر ظهر نیاد نصفه شب بیاد شیپور بزنه! (وقتی میاد شیپور میزنه دیگه نه؟؟)
سلام من رو هم برسونید بهشون

درود

اولندش با این اوضاع بنزین وگازوییل اقا تا بالای چاه هم نمی تونه بیاد
دومندش چک رو اقا داده به یکی دیگه وکلا بردن بانک اصلا چک برگشت خورده بقیه که زنده نبودن واقا را گرفتند تا صاحب چک بیاد

بدبختی اینه که اقا جمعه میاد وتعطیله بانک پس اگه بیاد از پول خبری نیست و تازه شاکی داره ویه چیزی باید روش بزاره اجاره چاه بده با جریمه وهیچی دیگه


ای بابا! پس اسن طفلی ها بعد اومدن آقا هم باید انتظار بکشن! من بهشون میگم سر کارید! بهم میگن دهنتو ببند کفر نگو! البت من درکشون می کنم عیبی نداره

روشنک 1390/02/23 ساعت 12:43 ق.ظ

نه من حرفتو قبول ندارم یهودیا هم یه چیزی تو این مایه ها دارن اما خیلی خوب زندگی می کنن توی ایران قبل از اسلام هم بوده مشکل ما این چیزا نیست الان اکثریت مردم دیگه این حرفا رو قبول ندارن

کدوم قسمت حرف منو قبول نداری؟ ببین همه ی ادیان از اومدن یه منجی خبر دادن این به خودی خود که مشکلی ایجاد نمیکنه. حرف من این انتظار کشیدن به این شکل احمقانه و سکوت کردنه... اینقدر سکوت میکنن و میذارن کثافت دور و برشون رو بپوشونه که آقا بیاد!

روشنک 1390/02/23 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.yadavari.blogfa.com

حضرت مارکس که البته بنده پیرو ایشون نیستم پته مته ی این حضرات قبل از خودش و خوب ریخت رو آب.
خوبیه اسلام نسبت به بقیه ادیان می دونی چیه؟
همشون به یکی دیگه بشارت دادن ولی محمد اومد مردونگی کرد گفت من آخریشم دیگه. بعدش برو بچ شیعه دیدن عجب اشتباهی شد، و راه پیامبران پیش از محمد رو ادامه دادند....
حالا دیگه البته آقا نیازی به ظهور نداره بچه ها خودشون رفتن ملاقات...

ایول![:S017:
خوشم میاد رفتن سر کارن اساسی!
باشند تا صبح دولتشان بدمد!

رها 1390/02/23 ساعت 06:46 ق.ظ http://sibkal.blogfa.com/

سلام
به نظر منم انتظار منجی کشیدن یه کار بسیار ابلهانه وبی منطق
مطمئنا اگه به دعا کردن بود بعد از این همه دعای ندبه ایشون باید تشریف می اوردند ولی همه این حرفها برای مشغول کردن ذهن افراد ساده ودور کردن انها از درک واقعیتهاستش منجی که بخاد با جنگ وخونریزی وکشتار عدالت رو بیاره باید تو عدالتش شک کرد داروگ با این سوالای حاشیه دارت فردا کوجا بریم

ااا! رها جون؟ این چه حرفیه! ابله کدومه؟ ساده کجا بود؟؟ ااا! ما از ایین حرفا تو این وبلاگ نداریما! عمو دعوام میکنه!
بذار دعاشونو بکنن چی کار داری بچه رو؟

پسر پارسی 1390/02/23 ساعت 10:33 ق.ظ http://persiannboy1.blogfa.com

درود
میبینم که وبلاگ جدید زدی مبارکه البته از فیلتر شدن وب قبلیت ناراحت شدم آدرس جدیدت رو لینک کردم
میبینم که از بلاگفا به بلاگ اسکای تغییر مکان دادی
در مورد سربازی:
تمومم که میشه
نه اصلا عذاب آور نیست به هر حال تجربه جدیدیست اگه فرصت بشه در آینده پستی در مورد سربازی و نگرش خودم به سربازی قرار خواهم داد فعلا که فرصت نمیشه
سپاس از حضورت و دلگرمیت
راستی شرمنده وقت نکردم پستت رو بخونم
پاینده باشی

1. درود
2. سپاس
3. بلاگ اسکای رو بیشتر دوست دارم . البته من تو بلاگفا نبودم از اولش
4. چه خوب! خوبه که زیاد عذابت نمیده
5. خواهش
6. باز هم خواهش... همین که اومدی خوشحالمون کردی
7. یو تو!

سلام.

به روزم

۱۳ 1390/02/24 ساعت 12:19 ب.ظ

متاسفم ظهور دکانی شده برای خیلی ها مثل محرم و مثل رمضان خودمان با دست خودمان گند زریم در بهترین دین آسمانی!!!
ایم مشکل بلاگفا هم حل شده ها منم آپم

بهترین دین آسمانی؟؟؟ نمی دانم والا...
الان میام

سلام داروگ

من به روزم

سلام امدم

قاصد روزان ابری داروگ...کی می رسد باران...

از سازمان هواشناسی بپرس من خبر ندارم

دل خوش از آنیم که حج میرویم

غافل از آنیم که کج میرویم


کعبه به دیدار خدا میرویم



او که همینجاست کجا میرویم

حج بخدا جز به دل پاک نیست



شستن غم از دل غمناک نیست

دین که به تسبیح و سر وریش نیست



هرکه علی گفت که درویش نیست

صبح به صبح در پی مکر و فریب



شب همه شب گریه و امن یجیب

ایووووووول!
عجب شعری بود! دستت درد نکنه

بشر 1390/02/25 ساعت 06:58 ق.ظ http://zehnneveshte.persianblog.ir

خب کی گفته شیعه فقط باید بشینه تا گناه زیاد شه و مهدی بیاد؟ هرکسی وظیفه خوب بودن داره ولی از ویژگی اون دوره ست اینی که شما میگی!
ولی این قضیه چکه خیلی جالب بود!
میدونی مسیحیت یا اروپا چرا پیشرفت کرد؟ از زمانی که دین از سیاسیتشون جدا شد!

بالاخره اینی که من گفتم هست یا نه؟؟؟ از آرایه ی پارادوکس زیاد استفاده می کنی تو حرفات
این جدایی دین از سیاست رو حالا مونده تا این الاغا بفهمن(البته ببخشیدا!)

rakht 1390/02/25 ساعت 12:41 ب.ظ http://ralht.persianblog.ir

با حرفت موافقم. ولی تو که حرف حق میزنی چرا همش رو نمیگی!

تازه کی گفته و فقط شیعه ها میگن منجی میاد. هر کس در بند دین بود (هر مذهبی) منتظر یکی بیاد شر ظلم کم کنه. بس که **** تشریف دارند. خوبه همین دین اسلام میگه یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت...اگه اینو نمی گفت چی کار میکردن. ((البته منظور اسلام از تفکر، تفکر در راستای موارد پیش تعیین شده‌ی خودشه.))

آخه با کدوم عقل انتظار دارن یه نفر که همین فردا بیاد هزار و خورده ای سنشه!! دنیا رو نجات بده. بعد این نجات شامل همگان میشه یا فقط مردم همین خاک؟ خدا تقسیمات مرزی سیاسی رو مد نظر داره یا نه؟

اصلا به داستانش فک کن، خدا دنیارو برای انسان آفرید... بعد انسانها ظلم دیدن و بدبختی کشیدن و این حزن و اندون و جور برای خدا میدونه چندین هزار یا میلیون سال ادامه پیدا کرد بعد بلاخره یک نفر...از بین میلیاردها انسان بدنیا اومده و از دنیا رفته در دوران انتظار (از ابتدای خلقت تا ظهور) که به نظر میاد هیچ ارزشی ندارند!! فقط یک نفر میاد و دنیا رو از این رو به اون رو میکنه. آگه این زندگی انسان باشه، ارزش زندگی کردنو داره؟

من موندم مردم چطور چیزی به مشخصی رو نمی بینند؟! موندم چطور حقیقت جلوی چشم شون رو نمی بینند؟! آیا توهم یک خیال بهتر از حقیقته و می ترسن که حقیقت رو بپذیرن؟ آصلا این توهم که منتظر باشی تا یکی بیاد دنیا رو نجات بده اینقدر شیرینه؟

آی دلم میسوزه.... ولی خوب کاری نمیشه کرد جز نشون کمک کردن به کسایی که دوسشون دارم تا اونا حقیقت رو روشن تر ببینند و اونا هم به دیگران کمک کنند تا شاید یه روز انسانهای فهمیده تری باشیم.

من کلا حرفا تو مغزم پراکندست نمیدونم چی رو چقدر کجا بگم!!
یعنی... تو میگی... هیچ منجی ای... وجود...نداره؟؟؟؟
ببین اصلا مهم نیست منجی هست یا نیست مهم اینه که ما با این فکر که یه روزی کسی میخواد بیاد و مارو نجات بده نباید اینقدر احمقانه در برابر هر کار غیرانسانی و فساد و ... که می بینیم سکوت کنیم. ما عقل و شعور داریم... اختیار و اراده داریم کارای بزرگتر و مهم تری از تسبیح چرخوندن میتونیم بکنیم

سلام داروگ

چه فیضی بردیم از این سروده شما درباره اسمان همین رنگ است

۱.سلام
2. سروده ی من نبود
3. شعر درمورد آسمان همین رنگ است نبود گفتم که بی ربط بود اما به ذهنم خطور کرد و چون جالب بود گذاشتمش. منظورمو از تصویر بر دیوار فهمیدی؟؟؟؟

rakht 1390/02/26 ساعت 12:04 ق.ظ http://rakht.persianblog.ir

راستی. باورت میشه تا امروز نمی دونستم داروگ چیه؟

تا اینکه یه شعر از نیما خوندم.
"...قاصد روزان ابری، داروگ! کی می رسد باران؟..."

این شعرو خوندم یاد تو افتادم، فکر کردم شاید تو هم با همین شعر این اسم رو انتخاب کردی. اره؟
حالا تازه اسم بلاگت رو فهمیدم چی میکه!
استاد شجریان هم این شعر رو خونده.

رخت جان واقعا خسته نباشید! من که خستگی این همه قور قور کردن موند تو تنم! آهنگ استاد رو داری؟؟؟؟

پسرک 1390/02/26 ساعت 08:15 ب.ظ http://motrebemahtabroo.blogfa.com

درود
بحث در مورد مذهب مفصله ولی به این خلاصه بسنده میکنم که در هرجامعه وقتیدو عنصرنامطلوب دین و سیاست باهم آمیخته بشن جامعه رو به نابودی خواهد رفت.
بابت تسلیت ممنون.غم نبینی عزیزم.
دوست دارم نوشته های پیشین را هم از نظر پرمهر و ارزشمندت محروم نکنی.بویژه این سه نوشته:نمایشگاه کتاب،همراه شو عزیز و سروآزاد

تازه حالب اینجاست که اینا پیوستگی دین و سیاست رو از دستاورد های انقلاب شکوهمندشون میدونن!
ممنون...
چشم حتما میخونم فقط الان امتحانام شروع شده یه کم سرم شلوغه اما خواهم امد

پسرک 1390/02/26 ساعت 08:18 ب.ظ http://motrebemahtabroo.blogfa.com

ضمنا عرض کنم در همه ادیان همچین خواب پریشانی هست بجز بوداییها که منجی اخرازمان ندارند و ایشان را عقیده براین است که بودا درزمان حیاتش راه رو به اونها نشون داده و دیگه نیازی نیست یکی آخر کار بیاد و همه چی را به نام خودش بزنه.
راستی کسی میدونه این جمعه می آید یانه؟

چه جالب اینو نمیدونستم! ایول مذهب بودا!
کسی از زمان ظهور آقا خبر نداره جز خدا! لطفا این حرفا رو اینجا نزن که ما نمیخوایم عمو فیلی رو برنجونیم!

پسرک 1390/02/26 ساعت 08:21 ب.ظ http://motrebemahtabroo.blogfa.com

آهنگ استاد را من باید تو کامپیوتر ببخشید رایانه ام داشته باشم جیگر.میخوایش عزیزم؟

همراه شو عزیز؟ دارمش! ممنون!

داروگ جان اگه قضیه اینیه که شما میگی که ما دیگه رسما به گا رفتیم! آخه این امام تایم که ذکر خیرشون همه پخش و پلاست مث اینکه دلش میخواد بیاد اما مخش میشنگه راه خونه رو پیدا نمیکنه، مردونه اگه پول تو دست و بالش هست من خودم برم بیارمش . همم؟

اااا دیگه نبینم اینجا از این حرفا بزنی ها! عمو میاد سرمونو می بره!
گفتم که یه چک دستشه که در واقع مال ما بوده آقا پیچونده! اینا هم واسه همین اینقدر انتظار میکشن دیگه پس فکر کردی عاشق چش و ابروشن؟ فقط یادت نره نصف-نصف!

rakht 1390/02/27 ساعت 12:14 ق.ظ http://rakht.persianblog.ir

من فکر نمی منجی وجود داشته باشه. ممکنه وجود داشته باشه. من نمیگم وجود منجی غیر ممکنه. احتمال داره مجری وجود داشته باشه...همونطور که ممکنه پری دریایی وجود داشته باشه...
من تقریبا مطمعنم پری دریایی نیست همونطور که تقریبا منجی در کار نیست.

مهم نیست من چی فکر میکنم. درسته. همونطور که تو میگی، اگر هر کس امیدش به ظهور منجی نباشه و خودمون به فکر خودمون باشیم، اونوقت اصلا نیازی به منجی نیست وقتی هرکدوممون یه منجی هستیم
____
ترانه استاد رو تو یه مستند شنیدم، اگر چیدا کردم به شما هم میدم گوش کنی

پری دریایی! فکر کن!
آقا اگه من پری دریایی نشونت بدم به آقا ایمان میاری؟ برو تو گوگل احمدی نزاد رو سرچ کن تا بفهمی خدا چی آفریده!
اهنگ رو دارم ممنون از لطفت

ساسان 1390/02/27 ساعت 04:55 ق.ظ http://www.rahe-shab.persianblog.ir

سلام عزیزم
کجایی؟ نیستی.
در مورد نظری که برای من دادی. بهتره بیای و نظر شهربانو را بخونی.
درباره مطلبت هم یکی دو تا شعر از دوستمون هست که خیلی عالیه. برو بخونش.

امدم
هستم... خواهم بود
خواندم...متاسف شدم
خواهم خواند

ساسان 1390/02/27 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.rahe-shab.persianblog.ir

اگه خودت بخوای تاییدش میکنم. برای من مهم نیست. من همه نظرات رو تایید میکنم حتی اگه به خودم توهین کرده باشه

نه من گفتم شاید دوست نداشته باشی یکی تو وبلاگت یکی دیگرو نقد کنه آخه تاحالا ندیده بودم کسی همچین کاری بکنه تو وبت
دوست دارم تاییدش کنی

فرهاد 1390/02/27 ساعت 06:34 ب.ظ http://lostheaven.blogfa.com

سلام.
خیلی تند با قضیه برخورد کردی. اگه یه قضیه رو قبول نداری فکر نکنم درست باشه به سخره بگیری. هر کسی یه مسلکی داره که برای خورش محترمه. مطمئن باش انتظار این چیزی نیست که گفتی. البته شاید الآن اینطوری باهاش برخورد بشه و اینطوری قبولش داشته باشند ولی خیلی با این فرق داره.
یه پیشنهاد: کتاب انتظار ، مکتب اعتراض دکتر شریعتی رو بخون. شاید نظرت راجع به انتظار تغییر کنه.
موفق و رها باشی.

ببین من خودم به منجی معتقدم ... در اینکه بالاخره یکی میاد و اوضاع بشریت رو دگرگون کنه هیچ بحثی نیست. یه بار دیگه حرفامو با دقت بخون. من مشکلم با این نوع انتظاره که به نظر من احمقانه است. دعا کردن های مداوم و زاری و گریه و نشستن و دست زیر چونه زدن که آقا کی میاد تا ما از وضع نجات پیدا کنیم و ... . این اشتباهه. من با سکون و سکوت و هیچ کاری نکردن مخالفم. من میگم اگر کسی به دنبال اصلاح اوضاعه.. حالا در هر جایی که میخواد باشه در هر جامعه ای... باید اول خودش دلش به حال خودش بسوزه خودش دست به کار شه. این درسته که من یه تسبیح بگیرم دستم بچرخونم و شب و روز برای ظهور منجی دعا کنم و بگم عیبی نداره بالاخره میاد درست میشه صبر می کنم صبر! این درسته؟ حرف من این بود.
نمیدونم چرا کامنت بعدیت نیست اما اینو بگم که این شکلک ها قرار بود متغیر باشن اما فقط برای دو نفر تغییر کردن که یکیش شما بودی! شکلکت قشنگه که چرا فکر میکنی خبیثه؟؟؟ قیافه که مهم نیست هست؟
ممنون از اینکه نظر واقعیت رو بهم گفتی. تو هم موفق باشی

هوا بس نا جوانمردانه سرد است و چرا نمیای طرفمون

اومدم...

13 1390/02/28 ساعت 12:15 ب.ظ

ببین داروگ جان 3 بار آمدن نشد کامنت بزام نگی 13 بی وفاستا اینم نمی دانم ثبت میشه یا نه؟؟؟
اما متاسفم که دینی که 1400 سال پیش عرب جاهل رو به فتح نیمی از زمین واداشت و بهشون تحرک داد امروز باعث خمودگی و افیون شده

مرسی مرسی مرسی
والا این اعراب جاهل هم فکر نمیکنی بس که وحشی گری چاشنی جنگیدنشون کرده بودن تونستن نیمی از زمین رو فتح کنن؟؟؟ نمیدونم شاید هم به قول تو اسلام بهشون تحرک داده بود... به هر حال من چنان نفرتی از اعراب دارم که نمیتونم حرفتو قبول کنم

من به این مورد می گویم توهم مذهبی

توهم مذهبی! باحال بود

پسرک 1390/02/30 ساعت 12:40 ب.ظ http://motrebemahtabroo.blogfa.com

درود
اینجا مینویسی آهنگ رو داری.بعد میل میزنی که بفرستیم.امان از دست تو.همین کارها را میکنین که جوونا میرن معتاد میشن دیگه
متولد کدوم ماهی؟
چقدر این دوتا به هم دیگه ربط داشت؟ولی خداییش جدی پرسیدم

خب من که گفتم اهنگ رو با صدای محسن نامجو داشتم نه استاد!
یعنی جوونا به خاطر کارای من میرن معتاد میشن؟؟؟؟
من متولد اسفندم. چه طور مگه؟

پسرک 1390/02/30 ساعت 12:41 ب.ظ http://motrebemahtabroo.blogfa.com

آقا نمیشه یه کاری کنی این نظرات ما بعد از تاییدت نشون داده بشه.نظر خصوصی هم که نداری.یه وقت یه نفر یه کاری داشت نخواست بقیه بخونن
ای بابا

نظر خصوصی هم داریم چرا نداریم اون بالا تماس با من کاری داشتین نخاستین بقیه بخونن اون بالا بنویسید

هستی 1390/02/30 ساعت 01:27 ب.ظ http://hordokht.blogfa.com

ینی .... موافقم باهاتون فیییییییییییییییکس!!!!!
شستشوی فکری و فرهنگی و مغزی این مردم .......
به نام دین هر کی هر غلطی دلش می خواد می کنه .....
بشینید تا آقاتون بیاد .... بشینید تا از این بدبختی بیرون بیاید ...
ختم قران و روضه ی حضرت فلانی بگیرید تا شاید خدا خواستو گره از کارتون باز شد !! استخاره یادتون نره !!!
و لعنت بفرستید به من و امثال من که برای اعتقادات شما پشیزی ارزش قائل نیستم .........

مرررسییی موافق جان! مرسی!
مسخره که نمیکنی دوست من؟ ها؟ عمو میاد دعوام میکنه!
ااا به اعتقادات همدیگه احترام بذارین مثل من!

۱۳ 1390/02/30 ساعت 09:38 ب.ظ

با وحشی گری نمی تونی پیروز جنگ با ۲ امپراطوری باشی تحرک لازمه و چیزی که عزمتو جزم کنه
منم به شدت از اعراب بیزارم نمی دونم ربطش با نوشته هام چیه!!!
در ضمن در مورد اسلام هم بگم که خوب با توجه به نقص بقیه ادیان واقعا کامله مگر اینکه کلا دین رو قبول نداشته باشی که اون بحثش جداست

یعنی چی با توجه به نقض بقیه ی ادیان؟
به نظر من اسلام بعضی از دستوراتش واقعا جالب و کامله اما من با خیلی از دستوراتش هم مشکل دارم اساسی... مرسی که دوباره اومدی و جواب دادی

سپیده 1390/03/23 ساعت 09:15 ق.ظ

همچین یهویی مطلبت رو خوندم
میدونی قضیه چیه؟؟
نفهمیدین انتظار چیه!!!!یکم فکر این جور جاها به درد می خوره اگه قرار باشه مردم بدبخت بیچاره بشن بعد آقا بیاد این چه اومدنی میشه!!!!!نه این جوریا نیست کسی نگفته مسلمون سکوت کنه اتفاقا خاصیت مسلمونی آزادیه یه منتظر باید واقعا منتظر باشه دعا خوندن درست ولی معنی انتظار فقط دعا نیست درس کار پویا بودن همه معنی انتظار رو میده
اون قسمتم که میگی مسیحیا اوکی شدن ما بدبخت !!!یکم بی طرف به جوامع غربی نگاه کن (ما هم همچین گل نیستیماااا)ببین اصلا از مسیح چیزی مونده یا نه!!!!در کل بدون با مسخره کردن عقاید نمیشه اونا رونفی کرده فقط افراد روشون حساس تر میشن.

ببین خانومی من معنی انتظار رو از این به ظاهر مسلمونا خوب فهمیدم! شما هم یه کم فکر کنی و سریع جبهه نگیری می فهمی منظور من به چه کسانیه! جامعه ی ما پره از آدمایی که از انتظار همون چیزایی رو فهمیدن که گفتم! این ادم ها بی شمارند... که اگر نبودن چنین سکوتی بر این مملکت حکم فرما نمی شد. و اگر بگی که تاحالا چنین آدمایی رو ندیدی و یا اینکه منظور منو نفهمیدی معلوم میشه که تو هم مثل خیلی های دیگه سعی در پوشوندن روی واقعیت داری. پویایی؟ کار؟ این چیزا خیلی خوب و قشنگن اما من که تاحالا چنین صفاتی رو در یه منتظر ندیدم. چه تو نسل قدیم چه نسل جدید
در ضمن به ما چه که از مسیح چیزی مونده یا نه؟ مگه از اسلام واقعی چیزی مونده؟ تازه این ماها هستیم که ادعای مسلمونی می کنیم اصلا چه ربطی به حرف من داشت؟ من از دین اونا تعریف و تمجید کردم؟ اما اینو هم فراموش نکن که یکی از دلایل پیشرفتشون همینه که مثل ما دین رو با سیاست قاطی نکردن
و دیگه اینکه من هرچیزی رو که به نظرم مسخره باشه مسخره می کنم من به داشتن آزادی بیان واسه همه معتقدم و آزادم که حداقل تو این الونک حرف خودم رو بزنم اینکه تو نمیتونی قبول کنی هم زیاد تقصیر تو نیست عادت کردی به خلاف چنین چیزی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد