بزن کف قشنگَرو به افتخارشوووون!!!

بی مقدمه بریم سر اصل مطلب که من باز پر حرفی نکنم!

به قول این مجری خوش مزه ی تیلیویزیون خانم نامداری : تازه خبر اینکه سی و سه پل هم ترک برداشت! حالا دست سوت هورا به افتخار مسئولان که با سرعت و مهارتی باور نکردنی در حال تخریب آثار فرهنگی و هنری و باستانی هستند! اول که اومدن نقاشی های شاهنامه ی فردوسی رو از در و دیوار مشهد جمع کردند! حالا هدف و انگیزه ی این خدمت گرازان عزیز چی بود ما کاری نداریم!!! بعدش نوبت مجسمه های بدبخت شد که از سطح شهر جمعشون کنن! آرش کماندار و ایکس و ایگرِگ از میادین شهر ها جمع شدن و احتمالا تا چند وقت دیگه ما شاهد مجسمه ی عفیر الاغ حضرت رسول : بلال حبشی در حال اذان گفتن : میثم تمّار و رفقا خواهیم بود! ( جنتی رو هم از قلم نندازیم که دیگه ایشون هم بخشی از تاریخ این مرزو بوم هستن!) سپس کارشناسان اومدن تشخیص دادن قصه های خسرو و شیرین و بیژن و منیژه پر صحنه های بیب داره باید سانسورش کنن! چراکه در قصه های رمانتیک شاهنامه عاشق و معشوق شیطنت هایی می کنن و زیادی عاشق بر رو و جمال همدیگه میشن و دیگه همونطور که می دونید این چیزا قباحت داره! مثلا همین بیژن و منیژه! خدا نسلشونو از رو زمین برداره که اینقدر منحرف بودن! فردوسی جون شما دیگه چرا؟ شما باید دوراندیشی می کردی آخه تو مملکت امام زمانی که بیژی و منیژ جون نمی تونن : " سه روز و سه شب شاد بودند به هم"

یا اینکه بیژن هرگز نمی تونه : " چو بیدار شد بیژن و هوش یافت.... نگار سمنبر در آغوش یافت!"

این چیزا بدآموزی داره حکم این اعمال قبیحانه می دونی الان تو دوره زمونه ی ما چیه؟ سنگسار! حالا شوما هی بِچه های مردمو از راه بدر کن! یا همین زنای شاهنامه! زیادی گستاخ و چشم سفیدن زن نباید از تو اندرونی بیاد بیرون که! افتاب مهتاب نباید سرخی گونه هاشو ببینه زن نباید مثل منیژه شیرزن باشه و نافرمانی کنه که! آخ اگه اون موقع یه حاج آقا قرائتی بالا سر این منیژه و رفقا بود! می دونست چه طوری آدمشون کنه! همچین چهار تا چوب مسواک و مداد که می خورد... آدم می شد! آره عزیز من! ( برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به سخنرانی های حاجی در یوتیوب!)

حالا هم که سی و سه پل ترک برداشته به سلامتی! چشم دلتون روشن این پل رو هم که جزء تاریخ ایران و یک اثر باستانی زیبا محسوب میشه تا چند وقت دیگه همچین قشنگگگگ فرو میریزه و زمینه رو برای ترویج فرهنگ وتاریخ اعراب در ایران بیشتر و بیشتر فراهم میکنه! هیشکی هم غصه نخوره و بد به دلش راه نده چون اولا این خدمتگرازان دلسوز ما از هیچ خیانت و خباثتی دریغ نمی کنن بعدشم ما منتظر عدل مهدی هستیم یادتون نره!

زاینده رود خشک شد : سی و سه پل ترک برداشت؛شاهنامه سانسور شد؛مجسمه های اسطوره های شاهنامه نیست و نابود شد ؛خلیج فارس عربی شد؛ دریاچه ی ارومیه از دست رفت به فدای سرتون! هدف ما دنبال کردن آرمان های امام راحله که میگن اینجوری دنبال میشه! به امید خدا  هرچی خودش بخواد همون میشه!!!

(ای در روحت راحل جون که بعد از راحل شدنت هم باید از دست آرمان های کوفتیت بکشیم رئیس جمهور مملکت به جای رسیدن به امور مملکت(!!!!!!!!)  میاد سر قبرت با ارمان هات تجدید میثاق کنه! یعنی در روحت به معنای واقعی کلمه ها!!!)

نظرات 9 + ارسال نظر
فهیمه 1390/06/08 ساعت 11:04 ق.ظ http://bright-way.blogfa.com/

من عاشق نوشته هاتونم
حرف دله ...دل...
مثه اینکه دلت خیلی پره..

از ماست که برماست!

سلاااااااااااااااام خانم بدقول!
دخترم درس زیاد خوندی؟؟؟
اعصاب نداریا!
اینایی که نوشتی تازه ظواهر امره اگه بخوای وارد موضوع بشی و به جزئیات این ارمانها و همچنین تجدید آرمانها نگاه کنی همین الان یه بلایی سر خودت میاری
هییییییییییییی روزگار
در ضمن من هنوز باهات نمی حرفم چون بدقولی کردی اس ام اس بی اس ام اس
دل ننه پیرتو شکاندی

rakht 1390/06/08 ساعت 01:27 ب.ظ http://rakht.persianblog.ir

هممون قربانی بخت بدمون هستیم ...
چوب حماقت یه عده ای رو می خوریم که گول یه آدم احمق دیگه رو خوردن.

بیچاره آیندگانی...اونایی که قراره چوب حماقت مارو بخورن

معین 1390/06/10 ساعت 04:27 ب.ظ http://ghorghorabad.blogsky.com

شاعر میگه:

دشمن دانا که غم جان بود
بهتر از آن دوست که نادان بود

ریدن تو مملکت اساســــــــی

یعنی قدرت به دست من برسه مجسمه آرش رو فرو می کنم تو هرچی نابدتر احمد خاتمی و دوستان...
ببخشید بی ناموسی شد...

آریا 1390/06/12 ساعت 08:04 ب.ظ http://shatahiyat3.persianblog.ir

http://shatahiyat3.persianblog.ir
درود بر شما آدرس جدید من بعد از شهادت دیگر فرزندم.

رفیق ما داروگ رو

بابا اینا دمده شده بودند دارند جنس عربی میارن .کاش همون عربا هم ارزشی برا اینا قائل بودند که اینقدر سنگشون رو به سینه میزنند

خان داداش 1390/07/29 ساعت 01:15 ب.ظ

مملکت مملکت صاحب‌الزمانه اونم اختیارشو داده دست نایب بر حقش و اونم داده دست احمدی نژاد و اونم هر جور دلش بخواد عمل میکنه. این وسط شما چیکاره اید؟ نه بمن بگین به شما چه ربطی داره؟؟؟ معین دستامو ول کن دارم حرف میزنم..:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد